por kundepoko Jue 12 Jun 2014, 11:53 am
quimfornes escribió:A finals de juny vaig amb bici cap a Finesterre des de Montserrat passant pels monegros i camí de l'Ebre fins a Logroño. Vull fer aquest tram amb 4 dies, és factible? El cami esta ben senyalitzat i de bona rodada?
Després quan arribi a Ponferrada continuo per camí d'hivern i Sanabres, que tal aquesta variant
A finales de junio voy en bici hacia Finisterre desde Montserrat pasando por los Monegros i Camino del Ebro hasta Logroño. Quiero hacer este tramo en 4 días, ¿Es factible? ¿El camino está bien señalizado y de buen rodar? Después, cuando llegue a Ponferrada continuo por el camino de invierno y Sanabres, ¿Que tal esta variante?
quimfornes escribió:aqest any vaig pels monegros l any pasat vaig anar per osca us recomano albergs de berbegal claus a vigilant piscina I sarsamarcuello ref a centre social. el tram maillos de riglos dur pero molt maco
Este año voy por los Monegros el año pasado fui por Huesca os recomiendo os recomiendo albergues de berbegal llaves en el vigilante piscina y sarsamarcuello ref en el centro social. El tramo maillos de riglos duro pero muy bonito.
Disculpa que m'hagi pres la llibertat de traduir el texte ja que hi ha molta gent de sudamerica i Portugal i els es més fácil així Salut des de Mallorca.
Disculpa que me haya tomado la libertad de traducir el texto ya que hay mucha gente de sudamerica y Portugal y les es mas comodo así.
Saludos desde Mallorca.
Última edición por kundepoko el Vie 13 Jun 2014, 5:51 pm, editado 2 veces